04 maart 2010

Het verhaal achter boerderij het Klaphek



Inmiddels heb ik de resultaten van het voornamelijk digitale onderzoek naar de genealogie van de families Van den Brink en Van de Pol gepubliceerd. Ook heb ik een pagina gemaakt, waarop de vorderingen van mijn onderzoek naar boerderij het Klaphek te Randwijk en haar bewoners na te lezen zijn. 

Een bezoek aan de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed en het Gelders Archief staan nu op het programma. Door de tijd heen heb ik al wel aangeleerd om direct alle bronnen systematisch te bewaren.

Van de familie Akker kreeg ik laatst nog een mail met informatie en foto's over de families Akker en Visser. Ook kreeg ik van mijn schoonmoeder verschillende mooie oude foto's van de familie Akker-Visser en Waltje-Arkema. Een deel hiervan heb ik gepubliceerd.